Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Hej på er!

Av Magnus - 25 januari 2011 08:21

Annika har ju börjat blogga litegrann, men inte jag förrän nu.


I och med att våran Guldklimp Sixten kom till världen så ville jag göra något som hade med honom att göra och samtidigt samköra det med mitt intresse för fotografering, så idén blev kläckt för nån dag sedan om att ta "Ett foto om dagen" av lillkillen under ett år, till att börja med. Lite text om vad som försiggick då fotot togs kan ju vara kul att se också. Nu kommer ju inte dessa foton att enbart tas med min systemkamera utan det kanske kommer foton från våra mobil eller kompaktkameror, då det inte enbart är bildkvalité som står i fokus utan även känslan i bilden även om det uppkommer utfrätta högdagrar eller om höga isotal används.


  


Vi börjar med denna bilden från igår, liggandes i tvåsittssoffan efter ett mellanmål. Sixten blir 1 vecka gammal imorgon.   


 
 
Ingen bild

T

25 januari 2011 14:43

kul att du oxå ska blogga:-)
grattis Sixten på 1 veckas dagen=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus - 10 maj 2011 09:06

avsluta denna bloggen. Vi kommer att blogga på min Fru´s blogg hädanefter då Sixten finns med där titt som tätt.   Tack alla som kikat in och kommenterat bilderna.   MVH Magnus ...

Av Magnus - 20 april 2011 21:13


så var lillkillen 3 månader gammal då vi var på besök hos Mormor och Morfar.   Vi var så glada och Sixten kollade in Tuna för första gången. :) Men i det här fotot så tittar Sixten egentligen på Mormor.       Nu var inte detta dagens b...

Av Magnus - 10 april 2011 18:57


Min nya Luleå Hockey Body som Pappa hade beställt.       Kram på er alla! /Sixten o Pappa     ...

Av Magnus - 6 april 2011 20:46


    Träning ger färdighet.   Kram /Sixten

Av Magnus - 3 april 2011 20:39


och Sixten hittade nåt han inte sett tidigare...        Kram på er alla! /Magnus ...

Skapa flashcards