Alla inlägg under mars 2011

Av Magnus - 27 mars 2011 22:06

med denna bilden. Var på 50-års kalas i Glommersträsk och här tittar jag på Mormor som sitter bredvid.


 


Puss och Kram från Familjen Nordström   

Av Magnus - 11 mars 2011 21:25

  

Jag och Mamma hade kul en stund, Pappa var som vanligt för sölig med kameran....

    & Kram! /Sixten

Av Magnus - 8 mars 2011 21:39

  


Kram! /Sixten

Av Magnus - 6 mars 2011 15:19

lite på Vasaloppet...

  


Kram! /Sixten   

Av Magnus - 5 mars 2011 10:03

på kort tid har gjort att jag missat 2 dagar. Jag kommer hädanefter att köra varannan dag, om det inte kommer nåt emellan såsom takras och infartsskottning/takdropp tillika isbildning så att garagedörrarna inte går att få upp.  


Sixten har ju dessutom lite kinkigt i magen nu, så det är svårt att få till nå bilder som inte visar hur tråkigt det är med ont i magen.


Hoppas att det fina vädret skapar nya krafter att ta nya bilder.


Mvh Magnus

Av Magnus - 2 mars 2011 21:46

några besök, sen mat och nu lite vila...


Men först ska Pappa få ta en bild.   


  


Puss och Kram! /Sixten

Av Magnus - 1 mars 2011 23:01

och givetvis var vi där och fikade.

Det fanns många vänner till Mamma & Pappa som ville hålla mig.

Här är det TJ som får äran.  


  


Mysigt!


Kram på er! /Sixten

Ovido - Quiz & Flashcards